Subject: Narva linn, Kreenholmi tn 54a maa-ala detailplaneeringu vastuvõtmisest ja avalikule väljapanekule suunamisest
From: "Tatjana Nikolajenkova" <[email-masked]>
To: "NARVA LINNAVALITSUSE LINNAMAJANDUSAMET" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "NARVA HAIGLA SA" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>, "Kaitseministeerium" <[email-masked]>, "PPA IDA" <[email-masked]>, "MAA- JA RUUMIAMET" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 14:36:27 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet teatab Narva
Linnavalitsuse 16.04.2025 korraldusega nr 244-k (manustatud) Kreenholmi tn
54a maa-ala detailplaneeringu vastuvõtmisest ja avaliku väljapaneku
korraldamisest alates 5. maist kuni 18. maini 2025.

Avaliku väljapaneku jooksul on planeeringu materjalid kättesaadavad
<https://narvalk.quickconnect.to/d/s/123QhuZqpqi8DikHHw9B1dplLNNEeBmT/ZET-
zmwQtsQPIY7wK8jSEGFpXnqEh48P-J7ygfoCjCAw> lingil või paberkandjal
kättesaadavad Narva Linnavalitsuse valvelauas aadressil Peetri plats 5 (E
08.00-18.00, T-N 08.00-17.00, R 08.00-16.00, v.a lõuna 12.00-13.00).
Spetsialisti konsultatsioonile saab esmaspäeviti 13.00-17.00 ning
kolmapäeviti 10.00-12.00 ja 13.00-16.00. Arvamusi planeeringu kohta saab
esitada Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Ametile postiaadressile Peetri
plats 5, 20308 Narva linn või e-posti aadressile
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. Avaliku väljapaneku
jooksul on igal isikul õigus avaldada oma arvamust.

Kreenholmi tn 54a maa-ala detailplaneering on algatatud Narva
Linnavolikogu 26.09.2024 otsusega nr 40 Kaarsilla Kinnisvara OÜ
ettepanekul. Planeeringuala suurus on 1,5 ha ning see asub Kreenholmi
linnaosas. Detailplaneeringu koostamise eesmärk on krundile ehitusõiguse
määramine ärihoone (kauplusehoone, kuni 2 korrust, kõrgus kuni 15 m,
ehitusalune pindala kuni 5055 m²) ja selle juurde kuuluva taristu
ehitamiseks. Lahendatakse liikluskorralduse, maa-ala heakorrastuse ja
haljastuse küsimused ning määratakse planeeringu elluviimiseks vajalikud
keskkonnatingimused.

Detailplaneering ei eelda muudatust kehtiva üldplaneeringus.

Lugupidamisega

Tatjana Nikolajenkova

planeeringute spetsialist

Narva Linnavalitsus

Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9062

M: +372 5837 3585

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]